Tuesday 5 April 2011

Riuh-Rendah 5D2010 (part2)

nie bukan entry lapuk k........Entry baru punya yang trus di post after penat menconteng....haha~~TERBAIK DARI LADANG!!!!!(^_*)

Ok2....back to the topik.....wahhhh,SZ speaking g2.......hahahaha...DAH2!!!!!!!

Hari nie adalah hari JAMUAN SEDUNIA......nak taw nape Saya cakap macam tu??????Bcoz,hari nie saya ada 3JAMUAN!!!!!!!!!wahhhhh,macam VIP plop.....Yela,kene hadirkan diri untuk 3 jamuan dalam satu hari....

ktOoo story satu persatu taw.....>>>>>>

Cerita pertama>>>

JAMUAN math n addmath die uat skali,kira 2in1 la nie....start pukul 130ptg...kira makan tgh hari untuk kami...hahahaha......

xnak la bebel.....layan la pix2 nie...
>
>>
>>>

 Selepas kepenatan menambah lemak(makan NASI AYAM)..cikgu uat sendiri taw.

nie student 5En5D...kawan2 saya la jugak walaupun lain2 claz


 budak claz saya sume nye pakai baju claz...ada 2 3 orang jerk...!!

Saya yang memang gila kan kamera..!!!!!

STORY KE2>>>

Jamuan BM bermula jam3ptg...Makan KFC taw n siap dapat duit ag....tak sume la...Juz untuk student yang dapat A BM jerk...........Walaupun perut nie dah kenyang,tapi,tetap makan taw.......Rezeki jangan ditolah,musuh jangan dicari....kan3????????betul tak suha berperibahasa nie????main hentam jerk!!!!!!hahaha~~~

Niela pix kami....juz from my kamera k!!!!!!!
>
>>
>>>

 manusia yang buat air...saya juz uat air gula jerk....huhuhu



 Cikgu BM saya....PUAN RASYIDAH......

 Wowwwww,nie saya punya taw!!!!!!!!!

 Saya mau kepak!!!!!!!!!!!!!!hehehe

 selera sangat walaupun perut kenyang giler!!




 No Kapel2 k...!!!!!!

 nie kaki kamiiiii!!!!!

 Opsssss,saya pakai cincin yang HUBBY kasi la......

 saya!!!!!

 Cuba teka,tangan sapa paling cerah??????hahahaha

 Wahhh,aisyah serius tu!!!!!!!!!!!

 Nie bukti die yang saya betul2 makan KFC!!!!!!!caye tak???????

 saya memang giler pozing!!!

 3 kat belakang tu siap berdiri atas kerusi ag taw!!!!huhuhuhu

 ketawa tak hengat2.......

 saya dapat RM10 taw!!!!!nie bukti die!!!!!!hehehehe

 muka kepenatan!!!!!!!!!!!betul2 penat+ngatuk!!

 B4 jamuan BM saya pegi pejabat tuk ambil sijil PMR!!!!!!!!

 last pozing kat skul!!!!!!!!!

After pozing2 tu,saya n de geng g roung2 kampung.......3buah moto jerk..........
>
>>
>>>
destinasi di tuju,SG.PAS,,,,tp,xsampai2 pun kat sana.....sekerat jalan jerk..sOooooosad=(




No comments:

Post a Comment