Wednesday 2 March 2011

Kerana BONTOT,dirimu rosak!!!

Sedih.......Tuhan je tau betapa sedih nya hati saya skrg nie..saya risau,
'awak' akan tinggal kan saya lagi...saya dah xnak kehilangan awak..Hidup saya sunyi tanpa diri awak..
Cehhhhhh!!!!!!blh tahan jugak saya melalut kan..

Saya betul2 sedih malam nie sbb CIKLAPPY saya...dia dah mula nak buat hal..
Tetiba jerk 'TANDASOAL' rosak!!!!dah xblh main tekan2 dah..Keras gilerrrr...
Wowwww!!!!Hahahaha.....(otak kotor la)Hishhhh!!!!!!!!

Mcm nie sbnar nya>>>>>>>>>
Petang tadi,saya tgk ciklappy saya berHABUK...Almaklumla,saya nie malaz
sikit...Kebiasaan nya saya lap ciklappy saya guna kain n berus die..
Ntah knpa la ari nie saya BODOH sangat pegi guna ANAK BEAR(keychain)
untuk lap ciklappy..dah la guna BONTOT anak bear..Xsenonoh betul...!!!!!
Lepas tu,tadi nak CHAT ngan kawan lam FB,n then nak tekan la tnda tu,,,,,,
tetiba,dah KERAS!!!!!!!!!
Asa nak nangis jerk....Kenapa Boleh jadi macam nie.....Semua salah saya...
Tu la,sape suh gne BONTOT!!!!!!!Kan dah rosak!!!!!!
Xtaw nak uat macam mana....TERLAMPAU SEDIH...takut abang2 n kakak2
akan marah saya n cakap "tu la,kuat sangat gune!!!!!!!"
TAKUT la weiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

Nie la ciklappy saya...
N sebelah tu,perosak ciklappy saya!!!!!
I hate u sooooo muchhhhhhh!!!!!

P\S>Lain kali jangan buat bnda bodoh lagi...Kerana BONTOT la ciklappy Rosak!!!!!!INGAT..!!!

No comments:

Post a Comment