Friday 7 October 2011

Merdeka2011_SMKP

nie pun cite yang dah basi...tapi,aku tetap jugak nak kongsi dalam
blog aku nih..

puisi n ikrar pelajar



Kat skul aku nih die sambut lambat sikit..aku pun xtaw lah nape die sambut lewat sangat.
Merdeka nih law xsilap ktorang sambut sehari selepas majlis hari raya yang di sambut kat skul..
tarikh tuh,maaf la yee,makjemah lupa pulak..hikhikhik~~~

Sambutan kali nie,kami(sume L6)kene uat persembahan..ala,yang aku dok training slama nie,tuk sambutan raya lah..ktorang rancang nak uat teater,skrip mmg gempak giler r...aku suka sangat ng skrip tuh.
training lam 23mggu gak

tapi...
dicancel last minit...

Sebab??

ada yang xturun training lah,blakon pun cam tunggul kayu, n paling dahsyat,
kami siap gaduh baling kusi ag..
Gara2 training nie lah kami sume gaduh n xbercakap satu sama lain..lama la jugak..

last skali,kami decide uat koir jerk..
alhamdulillah,sumenye berjalan lancar..walaupun tuk persembahan penutup tu kami "berlari-larian"
tuk uat persembahan..penat doe,pecut 100meter tuhh....
hehehe
memang kelakar lah,bayangkan,kami lari,dari kantin skul sampai lah ke dewan.
sambil bawak plastik roti n bubur...BAWAK PLASTIK k..
cara kami lari tu,sebijik macam kerbau yang baru keluar dari kandang die..

Tapiiii
nie la kenangan kami...insyallah kami akan tetap ingat sampai bila2..

>>>
>>
>


last training..model keropok yang xhabis masa jamuan.

makeup itu penting

sawadikapppppp

pixca duluuu





india,khadazan,cina,melayu,iban

nasyid suka2 tuk ilangkan gemuruh





lakonan semata2





Suha.Z
--------oren--------

No comments:

Post a Comment