Friday, 27 January 2012

BaucerBuku1Malaysia (BB1M)

Assalamualaikum & Salam petang jumaat

Last week,aku dapat BAUCERBUKU.RM2oo okeyy!!
Student PPUN pun dapat okeyy!!Bukan korunk yang duduk kat U je taw..!!

baucer RM50x4keping

Alhamdulillah,aku syukur sesangat dapat baucer nie..
Dah la aku nie tak dapat biasiswa.Nak kata kaya,tak pun..=(

Baucer tu aku dah guna 2keping=RM100 untuk beli buku OrganicChemistry n InorganicChemistry.
Korunk harus tahu satu benda nie,
before ktorang dapat baucer tu,ktorang diwajibkan untuk hadiri satu ceramah..Alaaaa,macam ceramah politik tuhh....
nak berkampen pun,biar lah pada tempat yang sesuai..

ishhhhhh,dah la ngumpat..
jom layan pix aku n geng ng muka kebosanan n kepenatan!!

Kami bertiga yang mmg suka berpixca


Muka happy dapat baucer..hihi






P/S : Abaikan muka yang buruk tu..hehe..n sorry,kualiti gambar yang amat teruk..kmra hp yang buruk je pun!!



Suha.Z=)
-----------------------c.Oren---------

No comments:

Post a Comment