Thursday 15 September 2011

Latihan teater

  • Aku skunk tengah buzy dengan latihan teater yang diadakan tiap2 petang,jam4ptg..
  • Bukan bertanding pun,juz tuk persembahan ari kemerdekaan sekolah..
  • Kenapa harus kami yang uat persembahan????kenapa tak budak2 lain..
  • aku penat lah..dah la training pun main2 jerk..hampehhhhhhh..!!
  • p kan,aku lupa lah tajuk teater tuh...aku pun xtaw lah ada tajuk ke tak..uhmmmm=(..
  • law nak tahu,gara2 training nih la,kami hampir gaduh ng budak2 laki...sume nya mgkin sbb xdk kerjasama..
  • susah sangat bila ramai yang nak jadi PENGARAH..
  • seharusnya,penulis skrip tu lah yang harus mengarah2 kami sbb die jerk yang taw cita nie macam mane..
  • nie tak,sume nak jadi pengarah..
  • p kan,pas training,kami sempat ag berseronok..hehehe


    LAYANZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    gadis bunga xdk dalam cite kami....hehehe

    barisan pelakon2


    sesi perbincangan

    main2 jerk keje

    mrs&mrs smith

    bhgiakan  diimpit 2gadis

    alaa2 model g2

    sesi berbincang

    sesi menunggu pntu dewan dibuka

    kami bangga menjadi anak kelantan

    meee!!yg mmg gila lensa

    drama smata2..

    nie kawan aku punya k





    apa salah kamii????





  • nie sume pix disebalik tabir...persembahan lambat ag..akhir bulan9 law xsilap lahh..
  • gaduh2 pun,esok tu ""kecek"" cam biasa jerk
  • masa gaduh tu,cakapxnak uat....
  • last2,kene marah kat ckgu yang handle persembahan...terpaksa la uat balik..dengan prasaan malas nye,nak marah nyee......arghhhhhhh!!!!!aku penatt!!!!!!!!!!!!
  • nie la jadi nya bila main2 n xdk kerjasama=(


Suha.Z=)

No comments:

Post a Comment