Saturday 12 March 2011

Ulangtahun dalam keterpaksaan..??

Hahhhhhh!!!!!KETERPAKSAAN????
hahahahahaha......xla..konon2 nak buat saspen la..kuikuikui~~~
Sedar tak sedar,saya n die dah nak masuk 4taun dah...Ase cam kejap jerk..
Actually,saya n die baru jerk RUJUK balik..lama la jgak putus..
Sampai kan saya asa cam payah jerk nak trma die kali nie..
Saya asa cam susah jerk nak Sayang,Cinta n apa2 la kat die tu...Kenapa la jadi macam nie,,??
Atau saya dah rasa BOSAN ngan die?????MUNGKIN jugak kan.....
Saya pun tak faham ngan ati saya nie..Nak mintak putus ngan die pun,asa cam xtergamak jerk..
Apa yang perlu saya lakukan untuk ati saya n jugak untuk ati die????
Patutkah saya paksa ati saya untuk time die??????Walaupun saya tahu saya teramat lahhhhh 
sukar tuk lakukan nya....
BINGUNG!!!!!!!!!
Opppppss....!!lupa la nak gtaw nama die....Nama die tu ABIQ..
n nie,pix yang saya sediakan untuk masuk lam FB tuk ulang tahun ktorg..!!


Xtaw nak cakap pe.............
JIWA KOSONG + BERCELARU..!!!!!!!!!!!

P/S:saya akan cuba sayang awak macam dulu...saya pomiz!!
rindu memory2 bersama awak!!

No comments:

Post a Comment