Saturday 12 March 2011

SZ sudah ketagihhhhhhh!!!

Saya xtaw nape saya jadi mcm nie..KETAGIH tahap dewa dah nie..Ada ker pusat serenti untuk orang mcm saya nie?????Nak sesangat hilangkan ketagihan nie..saya takut akan menganggu pelajaran saya lepas nie..Apa yang perlu saya uat??????betul2 dah BUNTU nie....OTAK dah ZERO!! =(

Layan la pix2 nie>>>>>>>>
>
>>
>>>
>>>>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
jangan diiiii marahh =D

Edit tuk HUBBYku

nunjuk muka..hehehe

prasan!!

Chaya Lensa..

saye n nemo bila pozing..

saya yang prasan nak jadi budak2 ag

dalam LOKAP????????????

Hanya saya...hehehe

saya n HUBBY!!

=(

me,SZ!!!!!!!!!!!!!

Pelik ker????????????
hahahahahaha~~~~Nie la ketagih saya...!!KETAGIH meng"EDIT" pix n KETAGIH POZING!!
Ada ker pusat serenti tuk KETAGIHAN seperti ini????????law ada,tolong gtaw SZ k..heheeee!!

P/S:Betul2 gila sangat mengedit pix n pozing2 nie.....pozing2 pun,malu lam diri tetap menebal!!!!huhuhu

No comments:

Post a Comment