Tuesday 22 March 2011

Serbu

200311(kalau xsilap la),Saya,mak spupu,her BF n pak spupu lepaking kat KFC KK..memang kenyang la perutku tambahan pula makan yang orang belanja..haaahhhhhh,memang nikmat la..Sampai perut yang kempis nie jadi kembung cam belon yang dipenuhi ngan makanan..Bukan dipenuhi dengan angin taw..Huhuhu

Now,saya nak introduce Makspupu saya yang muda staun dari saya..
>
>>
>>>

CikEna saya..

Pakspupu,Aqil(adik cikEna)..11taun

 Topix(BF CikEna)..Taksempat nak ambil pix..huhuhu

Nia saya..pun samajugak..!!.tak sempat nak pozing(lupa)..Kuat Gossip!!

Lepaking ktorang memang best..Tambahan mase tu xdk orang kat KFC...So,ape lagi........Kami GEGAR kan KFC tu...hahahahahahaha

P/S>tunggu Sis saya balik...Dia nak belanje KFC....Lambatnyaaaaaa....

No comments:

Post a Comment