Friday 18 March 2011

MySonFruit aka FARISH ADAM

SON FRUIT???????????
Kalau di translate kepada BM kan ANAKBUAH....Huhuhu~~~
Ikut sedap saya je kan..??huhuhu..FARISH ADAM nie anak sedara saya yang kerrrrrr(jap2 nak bilang)KE6..Kalau tak silap la.....ALmaklum la,anak sedara ramai..sampai kan CIKSU kene bilang dulu..huhuhu..Adam nie memang kelakar la....Ada jerk benda yang die nak uat orang kelakar..ADAM nie suka sangat gigit CIKSU die...Nasid baik la CIKSU ADAM nie pandae mengelak..Kalau tak,memang nasib badan la,dapat sakit free2..kuikuikui..

Nie pix My SonFruit aka FARISHADAM >>>

 sibuk jerk nak tdo ngan ASU die kat atas kusi..

Suka sangat gerak2 bila nak ambil pix..Kan dah tak cantik tu..














 perasan la tu...huhuhu

 Ooowhii.........(lori la,bahasa budak2)



Manusia besi yang cuba nak makan kunci rumah..









                     
Tengok dada die..pelikkan??tu la orangpanggil "DADABURUNG"

Cerita pebret die,"IKLAN TV"..memang kusyuk kalau tengok..

SiAdam nie memang nakal..Tapi,takla nakal sangat..Die teringin sangat nak gigit asu die nie..Saya pun taktaw nape die nak gigit saya..Saya swit kot,,(perasan la)..dengan orang lain takdek la plop...Heran kan..??Pape pun,saya memang suka sangat "KENYEK" SiAdam nie..Lagi satu,suka sangat suruh orang melukis kat whiteboard die..Kene lukis apa yang die sebut taw!!

P/S>SiAdam suka sangat dengar lagu cam nasyid2,azan,n yang sama waktu dengan nya..
Asu harap Adam jadi budak yang baik taw....!!!

No comments:

Post a Comment