Monday 14 March 2011

Bila SZ membebel..

Sekarang saya nak membebel...Korang suka ke,tak ker,korang baca jer la..Actually,saya nie dalam MOOD KEBOSANAN...betul2 tak tahu nak buat pe..Nak STUDY,nanti orang cakap buang tabiat..Almaklum la,saya nie baru lepas SPM...tengah tunggu result la skarang nie...Nanti mesti orang cakap saya nie gila,stdy lepas exam..hikhikhik..Tak tahu la nak buat pe..Kerja saya sekarang nie just makan,tido,tengok tv,on9,conteng blog..tu jerk..nakkeje,asa macam malas la..

Saya sebenar nya,tak tahu nak tulis pe nie..Main HENTAM je nie...Rasa macam budak buduh jerk....hehehehe..Emmm,ayat BM saya KO kan???Saya nie bukan nya pandai sangat ngarang2 ayat nie..Sepanjang F5,tak pernah dapat A..Cikgu nie,susah sangat nak bagi markah..Saya ingat lagi,masa saya F4,tiap kali exam mesti BM dapat A..Fuhh,memang suka sesangat..hehehehehe=D..

Masa F4,banyak sangat kenangan PAHIT n MANIS..Law pahit tu,biasa la,mesti pasal "CINTA"..hehehehe..Taknak la sebut2 pasal tu..Malas nak ingat..SAKIT kan ati jerk..huhuhu.
Yang manis die mesti la sal stdy saya..Masa F4,markah saya sume ok..n TOP3 lam RANKING F4 taw..Percapaian yang terbaik yang penah saya lakukan..Memang terbaik lahhhh!!!!paling teruk pun setakot TOP10 jerk..Bila dah melangkah F5 nie,YAALLAH,markah sume teruk..stdy pun makin tak bersemangat..Markah???????huhuhuhuhu.....semua DOWN!!!!!!!!!!!terukkan..Saya pun tak tahu kenapa jadi gny..Masa F5 baru asa nak HONEYMOON...Pelikkan....

Pasal result yang diramalkan kuar 230311 nie,TUNGGU dan LIHAT jela....Harap sangat2 markah saya ok..Capai target......Paling2 teruk pun,biar lah sume KRDIT...(C- keatas)..Hope sesangat..Sekarang dah mula timbul minat nak masuk F6....dah tak kisah law kene masuk F6 pun..Yang penting,saya dah betul2 nak STUDY.......!!!!!!huhuhu~~~

P/S>NERVOUS sangat2....Hope result gmpak!!!!!!!AMIN....!!

No comments:

Post a Comment